Na lovu


Ach, Krásko!

Příběh je převyprávěním Krásky a Zvířete, ale i tak trošilinku jinak. Kráska je neohrožená lovkyně, Zvíře prokletý carevič. Když se potkají, je romance na světě! Pokud chcete knihu která vás emočně odrovná, je tohle nejlepší volba.

Na rozdíl od klasické Krásky nám zde chybí zakletý personál, který v Disneyovce nesmí chybět, ale to vůbec nevadí. Máme tady dvě milující sestry, tatínka a dva oddané psy. Každá z postav je velmi sympatická, včetně snoubenců sester. Děj se odehrává téměř stejně. Dcery obchodníka, který přišel o vše se odstěhují na samotku a otec začne lovit, jednou se však nevrátí. Pak na scénu přichází Kráska, která najde svého otce v tratolišti krve. Chce Zvíře zabít, to ji však zajme.

Naprosto úžasné jsou v téhle knize myšlenky zvířete, obvzlášt ke konci, kde jsou jen cákance a čtenář si tak jen domýšlí co se asi děje v jeho hlavě. Dlouho jsem přemýšlela, co si autorka vymyslí za kletbu, ale Ohnivák a celá myšlenka touhy byla naprosto dokonalá! Ve chvíli kdy jsem knihu četla, mi to až tak moc nedocházelo, ale když jsem se nad tím pak zamyslela, tak to byla nádherná skládačka. SPOILER: Ve chvíli kdy jsem si uvědomila, že Kráska se vrátila za Zvířetem dobrovolně a že Ohnivák musí přijít dobrovolně a zároveň to musí být ta největší touha srdce.. plakala jsem jako malá.

Celý děj je nádherně napsaný, myšlenky dotažené do konce, emoční vrcholení, čtenář nádherně vidí vzájemné narůstající sympatie.. Ve chvíli kdy Kráska ztratila svou nenávist a zbylo jen prázdno v srdci, protože pomsta nenalezla smysl.. člověk se neubrání slzám a to jsem to prosím pěkně četla v autobusu. Upřímně jsem ani nečekala, že ta kniha bude tak skvělá a naprosto mne odstřelila. I když člověk příběh zná, tak jim stejně fandí a doufá v dobrý konec. Tahle kniha je jedním slovem nádherná a já si na ni musela vzít jeden den navíc abych tu nepsala jen jak je nádherná. Musela jsem to vstřebat, protože tolik lásky a emocí jsem už dlouho u žádné knihy nenalezla. I v této chvíli se mi vrací řádky z knihy a chce se mi znovu plakat. Pasáže byly nádherně popsané, v knize nebyla pasáž u které bych se nudila. Vše bylo dotaženo  k dokonalosti. Pro mne je momentálně kniha jedna z nejlepších co mám ve své knihovně. Doporučuji ji všem kdo chtějí romantiku, chtějí emoce, chtějí napětí, protože tahle kniha jim to dá. Takový emoční zásah do srdíčka jsem nečekala a sejmulo mne to jako šíp v srdci, který vystřelila Kráska, když mířila na Zvíře.

Knize dávám 5/5

Komentáře

  1. Pozor na čárky...
    Jo, mně se chce taky plakat. Nad tím, jak skvělý to mohlo být, kdyby do toho autorka vložila jen trochu vlastní invence. Takhle tam oproti původnímu příběhu nebylo nic navíc, prostě to jen bylo zasazené do jiných kulis...

    Recenze: Tahle Kráska prahne po krvi

    OdpovědětVymazat

Okomentovat