Faja


Jeho jméno vládne!


Na druhý díl Naslouchače jsem se těšila celou tu dobu než vyšel a pak jsem ho dloouho nemohla sehnat v kamenném obchodě. Ale čekání se mi vyplatilo. Z druhého dílu jsem byla snad ještě více nadšená než s prvního! Mimochodem, všimli jste si jak krásným písmem je kniha vydaná?

Druhý díl nás zavede do Nížin, kde děj začíná.Opět se setkáváme s Ilan, Kapitánem a celou pětadvacítkou. Ilan zde zdokonaluje své schopnosti a je stále stejně krásně drzá a inteligentní. Někdy až moc, příjde mi. Faja mne dokázal neskutečně šokovat odhalenými tajemstvími a odhaleními. V knize nebyla pasáž u které bych se snad nudila. Celý děj se opět odehrával na klidnější vlně a akce byly opět krásně podané. Jsem upřímně hodně zvědavá co nového se dozvíme o světě sklenařů v dalším díle a jak se změní Kapitánovo chování. Ano, svět je nádherně promyšlený a stále si zachovává svou křehkou krásu. Nemůžu se dočkat, až se všichni dozvědí, že Ilan není chlapec, ale děvče! Což jsem doufala, že se stane už v téhle knize, ale bohužel. Autorka se krásně hraje s myšlením postav a připadá mi, že je všechny znám už hodně, hodně dlouho. Jsem zvědavá, kolik dalších nestvůr na nás autorka vytáhne a také jak se Ilan vypořádá s novými a novými tajemstvími. Těším se, co objeví za štítem a těším se na chvíli kdy Ilan poprvé pozvedne své modré duvaly a kdo další se k ní přidá.

Jediné co bych téhle knize vytkla je, že znám jen nejhlavnější postavy pětadvacítky a s ostatními bojovníky vůbec nepřicházíme do kontaktu, ale věřím tomu, že v dalších dílech se i tenhle nedostatek doladí.

Kniha má opět spád, čte se sama, vtáhne nás do příběhu a po dočtení v nás zanechá slabou ozvěnu retey. Všechny křivdy a tajemství prožíváme s Ilan a fandíme jí, ať přežije všechny chvíle. S kapitánem soucítíme nad jeho chybami, kdy za jeho myšlenky trpí tisíce lidí a fandíme celé pětadvacítce ať se vypořádají se všemi stvůrami. Kniha je plná emocí a zajímavých myšlenek. Faja se dle mého názoru vyrovná i zahraničním bestsellerům.

PS: Taky se vám okolí smálo, když jste řekli, že čtete "FAJU"? :)



Komentáře

  1. Skvělá recenze. Dala jsem si předsevzetí, že chci letos číst víc českých (současných a hlavně začínajících) autorů, takže po téhle sérii musím určitě taky mrknout! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkná recenze :) Na Faju jsem se taky těšila, protože první díl byl ohromně povedený :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat