Nová miminka

Zná ten ten pocit, kdy se podíváte na svůj účet a hlavou se vám prožene myšlenka - Hmmmm, mám nějak moc peněz na účtu, asi si koupím jednu knihu, maximálně dvě. Z ničeho nic jich máte objednaných 7. Zítra mi mají dojít a nemůžu se dočkat až se s nimi pomazlím. Knihy jsem seřadila podle toho jak je mám v plánu číst.

1. Ledová krev


Ano, ano kniha která se světem blogerů a knihomolů prohnala jako sněhová vánice. Dlouho jsem téhle knize odolávala a říkala sem si, že ji určitě nepotřebuji, že jsou určitě i daleko lepší knihy. No... nakonec v mém košíku přistála taky. Tak jsem zvědavá co mi kniha předvede.

2. Mistr papírových kouzel


Kniha která má tak krásnou anotaci a tak kouzelnou obálku, že jsem si ji konečně objednala. Jsem zvědavá na kouzla z papíru! 

3. Na lovu


I mně nakonec dostihla tahleta kráska na lovu. Vím, že někteří z vás byli z knihy zklamání, ale jiní zase stěží dokázali ovládat své nadšení. Spíše se přikláním k těm nadšencům... 

4. Tvář vody


Kniha s tak krásnou obálkou a s tak zajímavým námětem, že bych si neodpustila, kdybych ji nečetla a unikla by mi. 

5. Dcera čarodějnice


Kniha která nade vší pochybnosti sklidila kladné ohlasy. Čekám spíše historický román, než nějaké převratné fantasy. 

6. Prokletý princ


Ano, Royalové mne ničili už při prvním dílu, ale na druhou stranu jsem Papírovou princeznu přečetla za den a musím se přiznat, že mě chvílemi i bavila. Navíc nerada nechávám nedočtené série, takže ano.. I další díly si přečtu. 

7. Palác lží


K Paláci lží, nebudu  nic dalšího dodávat, jen bych se opakovala. 

Momentálně jsou u mne na návštěvě Sestry z Versailles, na které brzy vyjde recenze, tak mne dál sledujte :)




Komentáře

  1. Krásné kousky! Já se chystám na Royaly. :-) A Dcera čarodějnice vypadá taky moc dobře. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Jo tenhle pocit při objednávání znám :D zrovna jsem trochu ujela a objednala si tři knihy, které vlastně ani moc nepotřebuju :D Máš samé pěkné kousky :) Ledová krev je výborná, láká mě i Na lovu a Tvář vody :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat