Ledová krev


Po sestrách z Versailles jsem se znovu vrhla do víru fantasy a tohle byla dobrá volba pro začátek. Kniha se četla absolutně sama, stránky mizely jako sníh s příchodem jara a já neměla za dva dny co dělat. I přesto však musím říct, že kniha mně nijak zvlášť nepřekvapila. Bohužel

Kdo čeká něco nového, bude hodně zklamaný, máme tu opět fiktivní svět kde existuje magie, v tomhle případě magie ohně a ledu. Máme tu opět nadvládu jedné ze stran a dívku z proroctví, která jako jediná dokáže snést onu tíhu proroctví a jako jediná má šanci zlomit zlo. Pak je tu její věrný pomocník, který jako vždy je z nepřátelské strany a hrdinně bojuje po jejím boku. A nečekaně... tu máme opět od začátku jasnou milostnou zápletku, v tomhle případě to není alespoň milostný trojúhelník, ale ono opěvované zakázané ovoce. Tak bych vám to nastínila. Ledová krev nepřináší do fantasy světa zcela nic nového, no navzdory tomu si mě získala tím, jak to bylo napsáno. (To jakože fakt dost dobře.)

Za co dávám autorce plusové bodíky jsou Bohové a jejich dary, kletby a tak dále, konečně aspoň nějaká novinka, další plusové body uděluji za krásně podaná odhalení (i když ne překvapující) a zvraty. Užili jsme si i nějaké té akce a smrti, což se taky cení. Postavy mi byly sympatické snad všechny a musím též ocenit zvláštní jména v knize, alespoň, že jména byla neokoukaná. Celkově vzato je kniha zpracovaná dobře, má krásnou obálku, příjemnou vizuální stránku, ale jinak to není nic nového. Opět další z jednohubek našeho knižního světa, která je ideální volbou na dovču, či krácení dlouhých chvil v čekárně u doktora.

Celkově vzato se mi kniha líbila, nenudila mě a přečtená byla hned. Další díly si přečtu a jen doufám, že kniha neztratí své kouzlo čtivosti. Dávám 3,5*

Komentáře

  1. Skvělá recenze :) Mě se takhle kniha moc líbila :) Možná protože jsem neměla velká očekávání a tenhle žánr mě baví :) Už aby vyšel druhý díl :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat