Tisíc kousků tebe

Výborný kousek od Claudie Grayové. Takhle bych nejspíš začala, kdyby i tahle kniha neměla pár mušek. Do začátku - kniha se mi četla sama, velmi čtivá, nádherná obálka, zajímavý námět. A i přesto myslím, že ostatní dimenze mohly být daleko zajímavější, než jen "budoucnost, minulost, přítomnost a daleká budoucnost". Přišlo mi to spíše jako cestování časem, než dimenzemi.

Hlavní hrdinkou je Meg, Paul a Theo, čili jeden velký  milostný trojúhelník napříč světy. Což by mi ani tak nevadilo, protože tu potom hrají roli i různé povahy hlavních postav v různých světech. Ne vždy se přemístíte jako svatoušek-což zase naopak musím autorce pochválit, i když to bylo chvilkami matoucí, kdo je kdo a z jaké dimenze. Celkový nápad knihy, ovlivnit náš svět z jiné dimenze je velmi originální a celkově zvládnutý velmi dobře.

Teď k dimenzím, každá dimenze má něco do sebe, jsou krásně popsané, rozpracované, například Londýnská budoucnost. Super vychytávky mne zaujaly, hlavně proto, že myslím, že za chvilku je budem používat taky, takže krásné nahlédnutí do toho co nás čeká.
Carské Rucko se mi četlo samo, už jen proto že érou posledních Romanovců jsem fascinovaná už několik let, takže tohle bylo pro mne nádherné čtení a zajímavé zpestření. Líbilo se mi, že pozměnila jména všem členům rodiny a ne jen Meg. A Paul Markov... och! Krásné.
Přítomnost mě nijak zvlášť neoslnila, zápletka, byla totiž už tak trochu předvídatelná s tím, jak se děj vyvíjel. Takže tahle část za mne nic moc.
A vodní dimenze ve mě probouzela strach z toho, co nás jako lidstvo čeká, takže zajímavá představa toho, jak naši potomci jednou možná budou žít. Tady se dostávám k hlavním "COŽE?!" téhle knihy, kdy zjišťujeme, že špehové jsou mezi námi, dávno mrtví vlastně žijou a záporáci jsou vlastně hrdinové.

Rozhodně doporučuji, kniha měla spád, myšlenku, cit... Vše co má kniha mít. Nakonec i docela zajímavě podaný happyend. Hodnotím 4* z 5.


Komentáře

  1. Hezká recenze! Na knihu už mám dlouho spadeno, ale zatím nebyl bohužel čas.. musím to napravit :)

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkná recenze :) A pěkný blog, jsem u tebe poprvé a rozhodně ne naposledy :) Knihu jsem právě dočetla a taky se mi líbila :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc za pochvalu :) Další recenze přijdou brzy :)

      Vymazat

Okomentovat